Важна част от цялостната процедура по Промени в бизнеса е правилното подаване на документите към Търговския регистър.
Кога да изпратя документите?
След като всички документи са подписани и нотариално заверени, когато това е нужно, можеш да ни ги изпратиш по имейл. Ние ще ги проверим и ще ти отговорим дали всичко с тях е наред.
Как да изпратя документите
Документите се сканират и изпращат към нас по имейл. Ако разполагаш със смартфон, препоръчваме да използваш приложението Scanbot (https://scanbot.io/).
Важно е документите да бъдат четливи и да са сканирани изцяло. По този начин ще избегнем възможни усложнения, както и ще ускорим проверката и последващото им подаване към Търговския регистър.
За какво да следя при изпращането на документите
Важно е да съобразиш следното:
- Всички документи ли са четливи;
- Липсва ли някой документ;
- Всеки документ ли е подписан и има ли поставена дата;
- Дали файловете не са твърде големи по размер - максимален размер на един файл е 10 MB.
Коректното обработване на файловете ще улесни твоята и нашата работа също.