Екипът ни проверява всички документи, които получим за регистрация на фирма. Въпреки това дори на нас понякога се случва да убегне някой дребен детайл. Работата наз Търговския регистър е строго формализирана и длъжностните лица, ангажирани с нея, могат да бъдат изключително педантични. Поради това е възможно да установят проблем с документите. В този случай регистърът дава указания за корекции или постановява отказ.
Указания
Те се изпращат, когато има неточности в подаденото заявление за регистрация на фирма, което е отстранимо. Когато служителят от Агенция по вписванията намери, че към заявлението не са приложени всички документи, които се изискват по закон, или не е платена дължимата държавна такса, той дава указания за отстраняване на нередовностите. Срокът за отстраняване на нередовностите е 3 работни дни от изпращане на указанията.
Отказ
Чрез отказа се прекратява разглеждането на заявлението за регистрация на фирма поради сериозен проблем с документите. Пример за такъв проблем е името, което си избрал за твоята фирма, да е вече заето. Отказ може да бъде постановен и при грешно изписано ЕГН на едноличния собственик в документите и при други по-сериозно грешки.
Действия при указания или отказ
Когато има проблем с документите, екипът ни, на първо място, ще се опита да го реши самостоятелно без да ангажира теб. Ако все пак ни е нужно товето съдействие, ще се свържем с теб незабавно.