Ние можем да ти предложим два подхода за регистрация на твоята фирма:
- Изцяло онлайн
- С посещение на място в нашия офис
Първата опция е по-евтина, тъй като спестява част от работата на нашия екип. Ако пък избереш да посетиш нашия офис, можеш да се възползваш от възможността да получиш консултация на място във връзка със своята бъдеще фирма.
Ето стъпките, през които протича процесът по регистрация:
- Поръчка или запазване на час
Ако избереш онлайн работата с нас, трябва просто да направиш поръчка през нашата страница, посветена на регистрацията на фирма. От същата страница можеш да си запазиш и час за посещение на място.
- Подготовка не необходимите документи
При онлайн регистрацията работим със специален софтуер, който да вземе необходимата информация от теб за твоята фирма, след което да създаде необходимите документи на база тази информация. Той подготвя твоите документи за секунди. Готовите документи подлежат на проверка от екипа ни, за да сме сигурни, че всичко с тях е наред.
При посещение на място екипът ни ще събере необходимата информация в едно кратко интервю с теб и документите ще бъдат подготвени ръчно и разпечатани.
- Посещение в банка
За да регистрираш своята фирма, е необходимо първо да внесеш нейния капитал в банка. За целта се открива специален вид сметка - набирателна. По-късно, вече след регистрацията, тя може да бъде преобразувана в разплащателна и да се използва като стандартна сметка на фирмата.
В банката се заплаща и държавната такса за регистрация на фирмата в Търговския регистър. Тъй като ние работим с регистъра изцяло по електронен път, таксата за регистрация е двойно по-ниска отколкото тази при подаване на документи на място. Към момента размерът на държавната такса е 55 лв.
Управителят на фирмата трябва да посети нотариус. Пред нотариуса се подписва само един документ, за който даваме подробна информация. Таксата за заверка на един подпис 6 лв. като управителят трябва да носи документ за самоличност.
- Подаване на документите в Търговския регистър
Ако регистрираш фирмата с посещение на място в нашия офис, можеш просто да ни оставиш документите за няколко минутки. Ние ще ги прегледаме и сканираме, за да ги подадем в регистъра.
При онлайн работата с Advokatami.bg трябва да сканираш или снимаш документите и да ни ги изпратиш по електронен път. Ние отново ще ги проверим, след което ще ги подадем в регистъра.
Документите се подават в Търговския регистър от наш адвокат с електронен подпис.
- Регистрация на фирмата
Обикновено вписването в регистъра отнема 3 работни дни. Ако има проблем с документите, на първо място ще опитваме да го решим сами и само в краен случай ще търсим твоето съдействие. При успешно вписване фирмата получава единен идентификационен код (ЕИК).
След като фирмата бъде регистрирана, ще получиш от нас имейл с актуално състояние на фирмата, извлечение от Търговски регистър. От този момент фирмата е активна и може да извършва търговска дейност.
Процедурата е известна още като откриване на фирма или отваряне на фирма.